دوقلوهای هکر فراموش کردن ضبط Teams رو قطع کنن
منیب و سهیب اختر، دو برادر دوقلوی ۳۴ ساله، بعد از اخراج از یه پیمانکار فدرال آمریکا، ۹۶ دیتابیس دولتی رو در کمتر از یه ساعت پاک کردن. دولت آمریکا رونوشت کامل مکالمات اونها رو در اختیار داشت — نه از طریق نرمافزار جاسوسی، بلکه چون یکی از برادرها ضبط جلسه اخراجش رو فراموش کرده بود قطع کنه. جلسه Teams یه ساعت بعد از رفتن HR همچنان داشت ضبط میکرد و همه برنامهریزیها و اعترافات رو ثبت کرد. هر دو برادر الان در زندان فدرال هستن.
این محتوا بهصورت خودکار با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده است. بررسی نهایی آن پیش از استفاده توصیه میشود و مسئولیت استفاده از آن بهعهده کاربر است. برای مطالعه متن اصلی خبر،اینجا را کلیک کنید
خلاصهٔ کاملتر
منیب و سهیب اختر، دوقلوهای ۳۴ سالهای که سابقه کلاهبرداری سایبری داشتن، توسط شرکت پیمانکار فدرال Opexus اخراج شدن — درست بعد از اینکه شرکت فهمید هر دو قبلاً به خاطر جرایم سایبری زندان رفته بودن. اما به جای اینکه آروم برن، در همون ساعتِ بعد از اخراج ۹۶ دیتابیس دولتی رو پاک کردن؛ از جمله اطلاعات مشتریانی مثل وزارت بهداشت، آموزش، و DHS.
یه معمای کوچیک برای نویسنده مقاله اصلی وجود داشت: دولت چطور به رونوشت کامل مکالمات اونها دسترسی پیدا کرده بود؟ نه نرمافزار جاسوسی شرکتی، نه میکروفون مخفی FBI — جواب خیلی سادهتر بود.
خلاصهٔ کاملتر این خبر رو میتونی با داشتن اشتراک ویژه بخونی!
اشتراک رایگان
- دسترسی به خلاصهٔ کوتاه خبر
- دسترسی به خلاصهٔ کامل/اختصاصی خبر + نکات کلیدی
- ارسال اخبار مورد علاقه به ایمیل شما
- ارسال اخبار مورد علاقه به تلگرام شما
- عدم نمایش تبلیغات
اشتراک ویژه
- دسترسی به خلاصهٔ کوتاه خبر
- دسترسی به خلاصهٔ کامل/اختصاصی خبر + نکات کلیدی
- ارسال اخبار مورد علاقه به ایمیل شما
- ارسال اخبار مورد علاقه به تلگرام شما
- عدم نمایش تبلیغات




