سیسکو ۴۰۰۰ نفر را اخراج میکند
سیسکو اعلام کرده که نزدیک به ۴۰۰۰ نفر، معادل ۵ درصد از کل کارمندانش رو اخراج میکنه. این تصمیم در حالی گرفته شده که شرکت در سهماهه سوم مالیاش سود و درآمد بهتر از پیشبینی داشته. دلیل رسمی، تغییر ساختار هزینهها برای سرمایهگذاری بیشتر روی هوش مصنوعی و امنیت سایبریه. این اقدام بخشی از یه روند گستردهتر در صنعت تکنولوژیه که شرکتها با بهانه AI کارمندان رو تعدیل میکنن.
این محتوا بهصورت خودکار با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده است. بررسی نهایی آن پیش از استفاده توصیه میشود و مسئولیت استفاده از آن بهعهده کاربر است. برای مطالعه متن اصلی خبر، اینجا را کلیک کنید
خلاصهٔ کاملتر
سیسکو، غول شبکه و تجهیزات ارتباطی، اعلام کرده که قراره حدود ۴۰۰۰ نفر از کارمنداش رو اخراج کنه. این رقم چیزی در حدود ۵ درصد از کل نیروی کار شرکته. جالب اینجاست که این خبر درست بعد از اعلام نتایج مالی فصل سومه که سود و درآمد شرکت بهتر از پیشبینی تحلیلگران بوده.
دلیل رسمی شرکت برای این تعدیل نیرو، تغییر «ساختار هزینهها» و هدایت سرمایه به سمت هوش مصنوعی و امنیت سایبری عنوان شده. چاک رابینز، مدیرعامل سیسکو، در یه پست وبلاگی از «رکورد درآمد» و «رشد دو رقمی» شرکت تعریف کرد و گفت سرمایهگذاری روی استفاده کارمندان از AI در سرتاسر شرکت در دستور کاره.
خلاصهٔ کاملتر این خبر رو میتونی با داشتن اشتراک ویژه بخونی!
اشتراک رایگان
- دسترسی به خلاصهٔ کوتاه خبر
- ارسال اخبار مورد علاقه به ایمیل شما
- ارسال اخبار مورد علاقه به تلگرام شما
- دسترسی به خلاصهٔ کامل/اختصاصی خبر + نکات کلیدی مقاله
- عدم نمایش تبلیغات
اشتراک ویژه
- دسترسی به خلاصهٔ کوتاه خبر
- ارسال اخبار مورد علاقه به ایمیل شما
- ارسال اخبار مورد علاقه به تلگرام شما
- دسترسی به خلاصهٔ کامل/اختصاصی خبر + نکات کلیدی مقاله
- عدم نمایش تبلیغات




